Гарантійне обслуговування не здійснюється, якщо:
1. Пошкодження чи загоряння внаслідок чинників, які не залежать від виробника.
2. Ушкодження, заподіяні несанкціонованими змінами, розбиранням або розкриттям корпусу, проведеним з порушеннями вказівок офіційних інструкцій.
3. Ушкодження, спричинені неправильним встановленням та/або неправильним використанням, або експлуатацією з порушенням вказівок офіційних інструкцій.
4. Ушкодження, заподіяні несанкціонованими змінами електричних кіл, невідповідністю акумуляторних батарей та зарядного пристрою, або порушення правил їх експлуатації.
5. Ушкодження, спричинені в процесі польоту, що виконувався з порушенням вказівок офіційних інструкцій.
6. Пошкодження, спричинені експлуатацією за несприятливих погодних умов (сильний вітер, дощ, туман, піщані/пильні бурі тощо)
7. Пошкодження, спричинені експлуатацією виробу в умовах наявності електромагнітних перешкод (наприклад у районах гірських робіт, поблизу радіо вишок, високовольтних ліній електропередач, підстанцій тощо)
8. Пошкодження, спричинені експлуатацією виробу в умовах відомої присутності перешкод від інших бездротових пристроїв (передавачі, відеолінки, мережі Wi-Fi тощо).
9. Пошкодження, спричинені експлуатацією виробу з ваговим навантаженням, що перевищує безпечну злітну вагу.
10. Пошкодження, спричинені навмисним скоєнням польоту з компонентами, термін служби яких минув, або з несправними компонентами.
11. Пошкодження, спричинені питанням надійності та сумісності при використанні комплектуючих сторонніх виробників, на використання яких не надано відповідального дозволу виробником.
12. Пошкодження, спричинені експлуатацією виробу з недостатньо зарядженим або несправним акумулятором.
13. У випадку, якщо на момент поломки на квадрокоптері, пульті або батарейках було встановлено застарілу версію програмного забезпечення.