Гарантійні умови

Гарантійне обслуговування надається в рамках правил та домовленостей, зазначених нижче
1. Гарантійний термін починається з дати покупки товару.
2. Ухвалення рішення про підтвердження гарантійного випадку на придбаний товар може бути здійснене сервісним центром або заводом-виробником.
3. Строк виконання гарантійних робіт може становити до 60 календарних днів або за домовленістю сторін.
Гарантійне обслуговування здійснюється за наявності:
1. Гарантійного талона, заповненого повністю та розбірливо.
2. Документ, що підтверджує факт покупки виробу (касовий чи товарний чек).
3. Неушкоджених гарантійних пломб та наклейок виробника на внутрішніх вузлах та компонентах виробу.
4. Повна комплектація виробу.
Гарантійне обслуговування надається за наступних умов:
1. Протягом гарантійного терміну виріб використовувався у штатному режимі відповідно до вказівок виробника.
2. Не проводилося несанкціоноване розбирання, модифікація або встановлення додаткового обладнання та або втручання у програмне забезпечення продукту, що постачається виробником.
3. Маркування, серійні номери, водозахисні мітки захисту автентичності не мають слідів розбору або зміни конструкції, а водозахисні мітки не показують потрапляння вологи та ознак фальсифікації чи підробки.
Гарантійне обслуговування не поширюється на:
1. Періодичне обслуговування, встановлення та підключення виробу у власника.
2. Гарантійне обслуговування іншого обладнання, яке працювало разом з цим виробом.
3. Будь-які хімічні батареї (акумулятори / батареї).
Гарантійне обслуговування не здійснюється, якщо:
1. Пошкодження чи загоряння внаслідок чинників, які не залежать від виробника.
2. Ушкодження, заподіяні несанкціонованими змінами, розбиранням або розкриттям корпусу, проведеним з порушеннями вказівок офіційних інструкцій.
3. Ушкодження, спричинені неправильним встановленням та/або неправильним використанням, або експлуатацією з порушенням вказівок офіційних інструкцій.
4. Ушкодження, заподіяні несанкціонованими змінами електричних кіл, невідповідністю акумуляторних батарей та зарядного пристрою, або порушення правил їх експлуатації.
5. Ушкодження, спричинені в процесі польоту, що виконувався з порушенням вказівок офіційних інструкцій.
6. Пошкодження, спричинені експлуатацією за несприятливих погодних умов (сильний вітер, дощ, туман, піщані/пильні бурі тощо)
7. Пошкодження, спричинені експлуатацією виробу в умовах наявності електромагнітних перешкод (наприклад у районах гірських робіт, поблизу радіо вишок, високовольтних ліній електропередач, підстанцій тощо)
8. Пошкодження, спричинені експлуатацією виробу в умовах відомої присутності перешкод від інших бездротових пристроїв (передавачі, відеолінки, мережі Wi-Fi тощо).
9. Пошкодження, спричинені експлуатацією виробу з ваговим навантаженням, що перевищує безпечну злітну вагу.
10. Пошкодження, спричинені навмисним скоєнням польоту з компонентами, термін служби яких минув, або з несправними компонентами.
11. Пошкодження, спричинені питанням надійності та сумісності при використанні комплектуючих сторонніх виробників, на використання яких не надано відповідального дозволу виробником.
12. Пошкодження, спричинені експлуатацією виробу з недостатньо зарядженим або несправним акумулятором.
13. У випадку, якщо на момент поломки на квадрокоптері, пульті або батарейках було встановлено застарілу версію програмного забезпечення.
Інші умови
У разі якщо на проблему виробу не поширюється гарантійний ремонт або вона спричинена умовами, не пов'язаними з якістю виготовлення виробу, вартість транспортування в обидва кінці, діагностики виробу та робіт буде стягнута зі споживача.

Магазин rezak-shop.com.ua офіційний дилер DJI в Україні. Вся продукція DJI у нашому магазині є офіційною з гарантією від виробника.


Лише оригінальні квадрокоптери та офіційна гарантія з можливістю обслуговувати в офіційному сервісі в Україні - Quadro.ua.

Для отримання додаткової інформації Ви можете зв'язатися з авторизованим сервісним центром DJI та отримати більше інформації про гарантію та обслуговування.





Важливо!
Гарантійний ремонт техніки DJI можливий лише за умови встановленої останньої версії прошивки квадрокоптера та пульта на момент поломки.
Якщо вам потрібна допомога з оновленням прошивки, звертайтеся до нас підкажемо.


З гарантійних питань звертайтесь:
Тел: (099) 211 79 53
E-mail: rezakshopua@gmail.com
rezak-shop.com.ua